zdroj: http://www.mgk-siegen.de/index.php?rex_img_type=press_image&rex_img_file=web_niele-toroni_01_giuseppe_micciche.jpg

Niele Toroni

* 15. 3. 1937, Locarno, Švýcarsko (Switzerland)
malíř

 

národnost: švýcarská
pohlaví: muž

poznámka:
NK - 2016/07 ne

Niele Toroni

zdroj: http://www.mgk-siegen.de/index.php?rex_img_type=press_image&rex_img_file=web_niele-toroni_01_giuseppe_micciche.jpg
zdroj: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Niele_Toroni_%281995%29.png
 

Niele Toroni

rok od - do   instituce, obec, poznámka
1959 - ????   Espace Eiffel Branly, Paříž (Paris)

Niele Toroni

kolektivní
termín   název výstavy, místo konání
1984/05/12 - 1984/07/01   Sammlung Helmut Klinker, Museum Bochum (Kunstmuseum Bochum), Bochum
1986/09/06 - 1986/11/30   Europa/ Amerika: Die Geschichte einer künstlerischen Faszination seit 1940, Museum Ludwig, Kolín nad Rýnem (Köln)
1991/09/03 - 1991/10/13   L'amour de l'art: une exposition de l'art contemporain en France, bac, Musée d'art contemporain de Lyon (MAC Lyon), Lyon
2008/03/02 - 2008/05/12   Colour Chart: Reinventing Colour, 1950 to Today, The Museum of Modern Art (MoMA), New York City (New York)
2009/05/29 - 2009/09/13   Colour Chart: Reinventing Colour, 1950 to Today, Tate Liverpool, Liverpool

Niele Toroni

katalog kolektivní
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  1984   Sammlung Helmut Klinker (Malerei, Bildhauerei, Objekte und Graphik), Museum Bochum (Kunstmuseum Bochum), Bochum
  1986   Europa/ Amerika (Die Geschichte einer künstlerischen Faszination seit 1940), Museum Ludwig, Kolín nad Rýnem (Köln)
  1991   L'Amour de l'Art, Musée d'art contemporain de Lyon (MAC Lyon), Lyon
  2008   Colour Chart: Reinventing Colour, 1950 to Today, The Museum of Modern Art (MoMA), New York City (New York)

Niele Toroni

katalog kolektivní
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  1991   L'Amour de l'Art, Musée d'art contemporain de Lyon (MAC Lyon), Lyon

Niele Toroni

podřazený dokument
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  ????   Pour une esthetique de la “reception”, 212-217