zdroj: http://s3.amazonaws.com/mhka_ensembles_production/assets/public/000/009/736/large/hermannpitz.jpg?1340353859

Hermann Pitz

* 1956, Oldenburg, Německo (Germany)
fotograf, konceptuální umělec, tvůrce objektů, tvůrce instalací

 

národnost: německá
pohlaví: muž

VIAF: 263976922

poznámka:
NK ne - 2021/07 ? (mimo provoz)
VIAF ID: 263976922 (Personal)
Permalink: http://viaf.org/viaf/263976922

Hermann Pitz

zdroj: http://s3.amazonaws.com/mhka_ensembles_production/assets/public/000/009/736/large/hermannpitz.jpg?1340353859
 

Hermann Pitz

rok od - do   škola, obec, fakulta, zaměření, profesor
1975 - 1981   Universität der Künste Berlin (UdK), Berlín (Berlin), malba, Girke Raimund, *1930

Hermann Pitz

rok od - do   instituce, obec, poznámka
2003 - ????   Akademie der bildenden Künste (Akademie výtvarných umění), Mnichov (München), Akademiestraße 2-4, pedagog

Hermann Pitz

katalog kolektivní
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  1992   Documenta IX, Harry N. Abrams, New York City (New York)
  1995   Scharfer blick (Der Deutsche Künstlerbund in Bonn 1995), Kunst- und Ausstellungshalle der Bundesrepublik Deutschland (Bundeskunsthalle), Bonn
  1997   Magie der Zahl in der Kunst des 20. Jahrhunderts, Staatsgalerie Stuttgart, Stuttgart
  1997   Pro Lidice: 52 umělců z Něměcka / 52 Künstler aus Deutschland, České muzeum výtvarných umění, Praha
  2006   Light Art from Artificial Light: Light as a Medium in 20th and 21st Century Art/ Licht Kunst aus Kunst Licht: Licht als Medium der Kunst im 20. und 21. Jahrhundert, Zentrum für Kunst und Medientechnologie (ZKM), Karlsruhe
www
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  ????   Hermann Pitz (de.wikipedia.org), de.wikipedia.org
pozvánka kolektivní
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  1999   Město - země - řeka / Stadt - Land - Fluss, Dům umění města Brna, Brno (Brno-město)

Hermann Pitz

podřazený dokument
  rok vydání   název (podnázev), vydavatel, obec
  1997   Der Zahl als Fundobjekt und Zufallsmodell, Magie der Zahl in der Kunst des 20. Jahrhunderts, 114-123