katalog autorský
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
1992
|
Magdalena Jetelová: Zwei Räume, Galerie Christine König, Vídeň (Wien)
|
|
1993
|
Peter Friedl
|
|
2003
|
Christian Macketanz, DuMont Buchverlag, Kolín nad Rýnem (Köln)
|
|
2003
|
Július Koller: Univerzálne Futurologické Operácie, Kölnischer Kunstverein, Kolín nad Rýnem (Köln)
|
|
2005
|
Christian Macketanz: Obrazy, Galerie Caesar, družstvo pro podporu výtvarného umění, Olomouc (Olomouc)
|
|
2005
|
Jiří Kovanda: Akce a instalace 2005-1976, tranzit.cz, Praha
|
|
2005
|
Roman Ondák
|
|
2010
|
Július Koller: Vedecko-fantastická retrospektíva / Science-Fiction Retrospective, Slovenská národná galéria, Bratislava (Bratislava)
|
|
2013
|
Denisa Lehocká, Schlebrügge.editor, Vídeň (Wien)
|
|
2016
|
Július Koller: One Man Antishow, MUMOK - Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien, Vídeň (Wien)
|
|
2017
|
Olafur Eliasson: Green light - An artistic workshop, Sternberg Press, Berlín (Berlin)
|
|
katalog kolektivní
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
1991
|
Kunst, Europa (63 deutsche Kunstvereine zeigen Kunst aus 20 Ländern), Verlag Hermann Schmidt, Mohuč (Mainz)
|
|
2005
|
The Need to Document, JRP/Ringier, Curych (Zürich)
|
|
2006
|
KONTAKT (Aus der Sammlung der Erste Bank-Gruppe / Works from the Collection of Erste Bank Group), MUMOK - Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien, Vídeň (Wien)
|
|
2007
|
Documenta 12, Taschen GmbH, Kolín nad Rýnem (Köln)
|
|
2007
|
Kontakt Belgrade (...works from the Collection of Erste Bank Group), Kontakt Collection, Vídeň (Wien)
|
|
2009
|
Gender Check: Feminity and Masculinity in the Art of Eastern Europe, Verlag der Buchhandlung Walther König, Kolín nad Rýnem (Köln)
|
|
2010
|
Manifesta 8, Silvana Editoriale, Milán (Milano)
|
|
2017
|
Kontakt: The Art Collection of Erste Group and ERSTE Foundation, Verlag der Buchhandlung Walther König, Kolín nad Rýnem (Köln)
|
|
2018
|
Wer war 1968?
|
|
nedat.
|
Kontakt: Die Kunstsammlung der Erste Bank-Gruppe / The Art Collection of Erste Bank Group, Kontakt Collection, Vídeň (Wien)
|
|
kniha
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
2016
|
Former West (Art and the Contemporary after 1989), MIT Press, Cambridge (Massachusetts)
|
|
antologie/sborník
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
2005
|
tranzit: With Three Years of Hindsight, tranzit.at, Vídeň (Wien)
|
|
2018
|
Art and Theory of Post-1989 Central and Eastern Europe (A Critical Anthology), The Museum of Modern Art (MoMA), New York City (New York)
|
|
podřazený dokument
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
1992
|
Getrenntes verbunden getrennt
|
|
1998
|
Efekt Haacke (Jak důležitý je pro politickou praxi "symbolický prostor"...), Detail, 10-11
|
|
2005
|
Christian Macketanz. DuMont Literatur und Kunst Verlag, Christian Macketanz: Obrazy
|
|
2005
|
Rozhovor II. Kostky cukru nemají ostré hrany, okamžitě se rozpadají, když zaprší, Jiří Kovanda: Akce a instalace 2005-1976, 110-114
|
|
2010
|
Ústava pro dočasnou výstavu, Sešit pro umění, teorii a příbuzné zóny, 86-103
|
|
2022
|
Za Jiřím Ševčíkem, Sešit pro umění, teorii a příbuzné zóny, 32.číslo, 123-143
|
|
periodikum
|
|
rok vydání
|
název (podnázev), vydavatel, obec
|
|
2010
|
Sešit pro umění, teorii a příbuzné zóny (8), 8.číslo, Vědecko-výzkumné pracoviště Akademie výtvarných umění v Praze, Praha
|